About Me !

Name : Zahriel Rahim
Age : One Eight
D.O.B : 04 Januari 1993
State : Johor Bahru

Friday 18 November 2011

Serious aku JEALOUS dengan DIA .


  • Sweetnya KAU dengan DIA .
  • Kenapa DULU tak macam ni ? 
  • DIA beruntung dapat KAU yang sekarang .
Semua tu bermain di fikiran aku , KAU daa besarkan sekarang ? okay aku tahu KAU pandai jaga diri tapi kenapa aku mesti kene risau pasal KAU ? aku kenal beberapa orang kawan kau and semuanya okay means tak SOSIAL sangat , so aku try tak pikir pasal KAU sebab KAU dengan DIA pun tengah SAKAN kan ? aku pun daa cakap dengan kawan KAU yang aku tengah GIGIH lupekan KAU but doesnt means lupekan KAU terus sebab KAU yang buat aku macam ny , aku akan ingat JASA kau :)

*akumenyesalpernahcoupledenganKAU <3

No comments:

Post a Comment

Apa Kata Kau ?